1
תנאים ותקנון השתתפות בתערוכה
2
בחירת סוג השתתפות
3
נתונים

בין התאריכים 2 - 5 בדצמבר 2024, תתקיים ועידת הטכנולוגיה והדיגיטל למנהלי ועובדי מערכות מידע ברשויות, במלון מג'יק פאלאס אילת. 

הוועידה משלבת תערוכה והרצאות מקצועיות של בעלי תפקידים משפיעים בתחום. אנו מזמינים אתכם לקחת חלק פעיל ולהשתלב בוועידה- מספר המקומות מוגבל ולכן מומלץ ולהקדים את הרשמתכם לתערוכה.

ועידת הטכנולוגיה והדיגיטל של הרשויות המקומיות 2024 -תערוכה

   
תעריפים וחבילות

דוכן בתערוכה 14,000 ₪- המורכב מגב ממותג הכולל תאורה, דלפק וכיסא – כולל אישור מהנדס, הרכבה ופירוק.
השתתפות 2 מציגים בפעילויות החברתיות של הוועידה, 2 תגים ליום לכל חברה מציגה.
ניתן לצרף עד 3 מציגים בתוספת של 550 ₪ ליום עבור כל מציג (כולל ארוחת צהרים).

חסות זהב 35,000 ש"ח - הרצאה של 15 דקות במליאת הוועידה+ דוכן בנוי (כפי שמפורט בסעיף "דוכן בנוי") - מוגבל ל- 3 חסויות בלבד!
השתתפות 4 מציגים בפעילויות החברתיות של הוועידה, 4 תגים ליום לכל חברה מציגה.
פרסום בהבלטה במוצרי הוועידה השונים (פרינט + דיגיטל)
ניתן לצרף עד 5 מציגים בתוספת של 550 ₪ ליום עבור כל מציג (כולל ארוחת צהרים).

חסות פלטיניום 45,000 ש"ח - הרצאה של 15 דקות במליאת הוועידה ביום הראשון שלה+ דוכן בנוי (כפי שמפורט בסעיף
"דוכן בנוי") - מוגבל לחסות 1 בלבד!
השתתפות 4 מציגים בפעילויות החברתיות של הוועידה, 4 תגים ליום לכל חברה מציגה.
פרסום בהבלטה במוצרי הוועידה השונים (פרינט + דיגיטל)
ניתן לצרף עד 5 מציגים בתוספת של 550 ₪ ליום עבור כל מציג (כולל ארוחת צהרים).

חסות על אירוע חוץ/ ערב – חברות יכולות להציע חסות לפעילות ביום או בערב – כל הצעה תבחן לגופה.

למארגנים נשמרת הזכות ולשיקול דעתם בלבד, לא לאשר הגרלה.

ניתן יהיה לשדרג את הדוכן במסכי לד - בתוספת תשלום   

תנאי התשלום: התשלומים המוצגים אינם כוללים מע"מ את התשלום יש להעביר לחברה המארגנת, התשלום יבוצע עד 20 ימי עבודה לפני הוועידה.

         
לו"ז הקמות ופירוק התערוכה

2.12.24

07:00 – 10:30 – הקמות והרכבת תצוגות (בתיאום עם החברה המפיקה)
10:30- פתיחת התערוכה.

3.12.24

09:00 – תחילת היום השני של התערוכה.

4.12.24

09:00 – תחילת היום השלישי של התערוכה
14:00 – חלון לפירוק התערוכה (בתיאום עם החברה המפיקה)

5.12.24

09:00 - תחילת היום הרביעי של התערוכה

13:00 סיום הוועידה ופירוק התערוכה (בתיאום עם החברה המפיקה)

   
כללי השתתפות וביטול

רישום וכללי השתתפות:

  1. המעוניינים להשתתף נדרשים למלא את טופס ההזמנה בתחתית המסמך.
  2. ההשתתפות בתערוכה ו/או במתן חסות וצירוף לוגו על תוצרי הוועידה טעונה אישור מרכז השלטון המקומי, החלטות בנוגע להשתתפות/ אי השתתפות בתערוכה ייקבעו על פי אמות מידה מקצועיות.
  3. אישור השתתפות יימסר תוך 5 ימי עבודה מיום הגשת הטפסים מאושרים בחתימת החברה.למען הסר ספק, אין באישור מש"מ משום הסכמה לתוכן המוצג ע"י המבקש ולא אישור על עמידתו בהוראות כל דין.
  4. כל דוכן מיועד לחברה אחת בלבד ולא תותר השתתפות משותפת של יותר מחברה אחת בדוכן.
  5. כל חברה תורשה  להציג לוגו אחד בלבד.

ביטול השתתפות:

ביטול השתתפות ללא חיוב יתאפשר עד לתאריך 27.10.24.

על ביטולים החל מ- 28.10.24 יחולו דמי ביטול מלאים והתשלום שבוצע על ידיכם לא יוחזר .

במידה והוועידה תבוטל ע"י המארגנים, יינתן החזר כספי מלא.

   
ביטוח ותנאים כללים

ביטוח:

חברה המציגה בתערוכה עושה זאת על אחריותה הבלעדית לכל דבר. כל חברה חייבת לבטח את עצמה, רכושה ופועליה בתערוכה.

החברה המציגה היא אחראית הבלעדית לציוד המוצג בתערוכה – המרכז או מי מטעמו אינו אחראי כל נזק או אובדן.

כללי התצוגה:

יש לעמוד בלוחות הזמנים שתעביר החברה המארגנת.

על כלל התצוגה להיות מוכנה לפני תחילת הוועידה.

יש לפנות כל פסולת ואריזות ממתחם התצוגה.

ציוד המשמש להדגמה חייב להיות מותקן על פי כללי הבטיחות.

המארגנים שומרים לעצמם את הזכות להגדיל את שטח התצוגה, לשנות את מיקום התערוכה או להעבירה למקום אחר או לדחות את מועדה בגלל סיבות בלתי צפויות מראש, כמו כן המארגנים שומרים על זכותם להוסיף או להוריד הרצאה במסגרת חסות הזהב, לאשר או לדחות את הדובר מטעם החברה המציגה אין בכך כדי לדרוש פיצוי או סעד.

למארגנים הזכות שלא להתיר הצגת או הדגמת מוצרים הגורמים למטרד או שאינם מתאימים לאופי האירוע, תוכנו או מזמניו. החלטת המארגנים לענין זה תהייה סופית.

מציג אינו רשאי להעביר/ לחלוק את שטח התצוגה או חלק ממנו – למציג אחר לרבות לא באמצעות חלוקה לזמני הצגה שונים בין מציגים באותו דוכן או כל חלוקה אחרת .

המרכז ו/או החברה המארגנת לא ייקחו אחריות על אירועים שיקרו במהלך התערוכה בין מציגים לבינם ובין באי הוועידה לבין מציגים.

ניקיון וסדר:

מארגני הוועידה אחראיים לניקיון הכללי של אולם התערוכה. כל מציג אחראי על ניקיון וסדר בעמדת התצוגה שלו.

המציגים נדרשים שלא להפריע זה לזה באמצעות הפעלת ציוד אור-קולי בעוצמה לא סבירה או בשילוט החורג מהמתחם שהוקצה.

   
אנשי קשר

נציג חברה מארגנת : 

שרון פדלון - חברת אורטל תיור ונופש

מייל : [email protected] נייד : 050-9620799

נציג מרכז השלטון המקומי:

עדי דורה מנהל תחום השתלמויות המנהל ללימודים מוניציפאלים

[email protected] או בטלפון 036844252

ניציג האיגוד

• יובב יהב, יו"ר האיגוד: [email protected] או בטלפון 054-4940283 

*יתכנו שינויים/ ט.ל.ח

הרני לאשר כי קראתי את כל תנאי ההתקשרות והתקנון ואין ולא יהיו לי הסגות או תלונות בנידון,הנני מתחייב לפעול על פי התנאים והתקנון (חובה) שדה חובה

ועידת הטכנולוגיה והדיגיטל למנהלי ועובדי מערכות מידע ברשויות

 

אין ספק שהשתתפות בתערוכה מסוג זה, שבה יציגו גורמים שונים מהתחום, מאפשרת חשיפה לקהל יעד מגוון.

לידיעתכם: מספר המקומות בתערוכה מוגבל! כמו כן, בחירת המיקום בתערוכה הינה על בסיס "כל
הקודם" לאחר קבלת התחייבות כספית מצדכם.
מצגות, אינטרנט וציוד מולטימדיה יהיו באחריותכם.
שימו לב, הקמת ופירוק התערוכה יבוצעו בתיאום מראש ועפ"י לו"ז שפורט מעלה – לא תתאפשר הקמה באיחור או פירוק שלא בזמן המוקצה לכך

אפשרויות השתתפות (חובה) שדה חובה

 

 

 

* אני מתחייב לפצות ו/או לשפות את מרכז השלטון המקומי (להלן: "מש"מ") בגין כל דמי נזק ו/או הוצאה שהוא עלול להתחייב לשלם או שיאלץ לשלם או ששילם בגין כל נזק הקשור להשתתפותי בתערוכה ולהסכמתי להציג את היצירה (להלן: "היצירה") באירוע, וכן, לעניין האמור בהצהרה זו. מבלי לגרוע מהאמור אני מתחייב לשפות את מש"מ על כל נזק או הוצאה שייגרמו לו בשל הליך משפטי שיוגש נגדו, אזרחי או פלילי, ובשל הצורך להתגונן כנגדו, לרבות הוצאות משפט ושכ"ט עוה"ד בגין כל נזק או הליך משפטי כאמור, על פי פסק דין סופי , ובכפוף לכך שתימסר לי הודעה על ההליך המשפטי שיוגש נגד מש"מ כאמור ויתאפשר לי להתגונן מפניו. (לענין סעיף זה, "יצירה" – לרבות: כל תוצר, אירוע, סמליל, תמונה, סרטון, מופע וכיוב' אשר יוצגו על ידי או בשם החברה במסגרת התערוכה). (חובה) שדה חובה

Browser not supported